Žirijo za nagrade DIGGIT bo letos vodila Tina Šubic Konda, vodja oddelka za digitalni in vsebinski marketing pri Zavarovalnici Generali.
»Naj avtentičnost ne bo zgolj prazna beseda, ampak vodilo komunikacije«
Pravi, da bo žirija iskala elemente, ki v prenasičenem digitalnem svetu upravičeno zahtevajo pozornost občinstva. »Torej projekte, ki izkazujejo razumevanje ciljnega občinstva, ki imajo jasno zastavljene cilje in premišljeno posegajo po orodjih in taktikah, ki jih bodo pripeljali do ciljev, seveda pa pri tem ne pozabijo občinstva dejansko vplesti in prebuditi občutkov, ki so navsezadnje ključni, da se sporočilo vtisne v spomin,« je pojasnila.
»Muhe enodnevnice imajo lahko velik hipen odziv, a vprašanje je, kakšen je njihov dolgoročen učinek – na znamko in občinstvo. Bo digitalni svet zaradi njih jutri boljši ali je zavoljo ‘vau učinka’ padla še ena zavora? Ker žirija seveda ni vsevedna, je pomembno, da znajo prijavitelji orisati tudi ta vidik,« je povzela.