Diggit 10 Konferenca o prihodnosti

KATEGORIJE IN DELA

Letos že deveto leto vabimo vse slovenske agencije in podjetja, da prijavite svoje digitalne rešitve, ki na inovativen in kreativen način izkoriščajo prednosti digitalnega okolja.

Nudimo vam edinstveno priložnost, da prijavite katerokoli digitalno delo, od oglasov, mobilnih aplikacij, profilov in strani na družbenih omrežjih, do digitalnih oglaševalskih kampanj in strategij. Svoje delo lahko prijavite v eno ali več izmed 19 kategorij zlatih nagrad DIGGIT, žirija pa bo izmed vseh prijavljenih del izbrala tudi 6 navdušujočih del, ki bodo prejela velike nagrade DIGGIT.​

Ne zamudite priložnosti ter prijavite jagodni izbor svojih najbolj kreativnih in inovativnih digitalnih del na tekmovanje za nagrade DIGGIT do 29. marca 2024 preko spletne prijavnice.


Avtomobilizem in tehnika 

Kriteriji: Digitalni projekti blagovnih znamk avtomobilov, bele tehnike in izdelkov za dom


B2B (spletne strani, aplikacije, mailing, digitalne prostorske rešitve na sejmih ali dogodkih, …)

Kriteriji: Digitalni projekti, ki zadevajo produkte in storitve na medorganizacijskem področju


DOOH 

Kriteriji: Digitalni projekti, ki vključujejo digitalno zunanje oglaševanje


Finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo

Kriteriji: Digitalni projekti s področja bančnih, zavarovalniških, upravljavskih in investicijskih storitev


Fizična trgovina

Kriteriji: Digitalni projekti trgovskih podjetij, katerih prodaja temelji na fizičnih trgovinah.


FMCG  

Kriteriji: Digitalni projekti (spletne trgovine, programi zvestobe, kampanje, profili in strani na družbenih omrežjih,…) s področja izdelkov in storitev široke potrošnje, npr. farmacija, hrana, pijača, kozmetika, …)


IT in telekomunikacije

Kriteriji: Storitve in produkti s področja IT (splet, telefonija, itd)


Javni sektor 

Kriteriji: Digitalni projekti javnih ustanov


Mediji in zabava

Kriteriji: Časopisi, revije, radijske postaje, televizija, vključno s povezanimi aplikacijami in spletnimi mesti


Oblikovanje in uporabniška izkušnja (UX)

Kriteriji: Spletna in mobilna mesta, mobilne aplikacije, digitalne publikacije, digitalni uporabniški vmesniki, e-novičniki ipd., katerih oblikovanje vodi do izjemne uporabniške izkušnje v izbranem digitalnem okolju. Prakse izjemne uporabniške izkušnje v vseh digitalnih okoljih, ki so izboljšale učinkovitost digitalnega projekta.


Posebni digitalni projekti

Kriteriji: Projekti, ki predstavljajo premik od drugih digitalnih projektov, lahko so posebni v izvedbi oziroma obravnavanju tematike ali pa so preprosto kategorija zase.


Raba podatkov

Kriteriji: Digitalni projekti, ki so s pomočjo podatkov ustvarili dodano oziroma konkurenčno vrednost


Ravnovesje znamčenja in učinkovitosti

Kriteriji: Dobre komunikacijske prakse, ki združujejo pravo razmerje znamčenja in učinkovitostnega marketinga in zato dosegajo odlične rezultate.


Samopromocija agencij

Kriteriji: Digitalni projekti v okviru promocije storitev agencij. Agencije, vaša priložnost, da pokažete, kako podkovana je kovačeva kobila:)


Šport in prosti čas

Kriteriji: Digitalni projekti, povezani s športno opremo in športnimi dogodki, video igre, kamere, glasba, loterije, festivali, koncerti, igrače, kolesa, zmenkarije, razstave, muzeji …


Trajnostni razvoj

Kriteriji: Komunikacijske rešitve, ki so zamišljene in izdelane v skladu z idejo o trajnostnem razvoju.


Turizem

Kriteriji: Digitalni projekti turističnih produktov


Umetna inteligenca

Kriteriji: Napredna raba umetnostne inteligence pri snovanju in realizaiciji komunikacijskih projektov.


Neprofitne organizacije

Kriteriji: Digitalni projekti neprofitnih organizacij
(Prijava v kategorijo neprofitne organizacije je brezplačna)


Digitalna inovacija

Kriteriji: inovativna in učinkovita raba kanala in/ali komunikacijskih rešitev, ki se jih delo poslužuje.


Digitalna strategija

Kriteriji: uspešen strateški pristop k izzivom, ki jih je nagovarjala kampanja ter rezultati, ki podpirajo učinkovitost te strategije.


Digitalni oglas

Kriteriji: kombinacija uporabe kanalov, pravega trenutka, odlične izvedbe in učinek, ki ga je oglas dosegel med tistimi, ki jih je naslavljal.


Digitalna kampanja

Kriteriji: kampanja, ki najbolje združuje in demonstrira strateški pristop, inovativnost, odlično izvedbo ter uporabniško izkušnjo, je kreativni presežek med ostalimi deli, ter to dokazuje z odličnimi rezultati.


Strani in profili na družbenih medijih

Kriteriji: kampanja, komunikacijska strategija ali profil/stran na družbenih omrežjih, ki najbolje združuje in demonstrira učinkovit strateški pristop, kreativnost in inovativnost pri izvedbi in/ali komunikaciji ter uporabniški izkušnji in to dokazuje z odličnimi rezultati.


Digitalna učinkovitost

Kriteriji: pridobivanje novih potencialnih novih stikov (lead generation), povečevanje ROI in prodaje, doseg (t.i. reach), vključenost (t.i. engagement) in drugi KPI-ji, ki so pomembno vplivali na uspešnost projekta oziroma poslovne rezultate podjetja.

V eno ali več kategorij zlatih nagrad DIGGIT lahko prijavite katerokoli digitalno orodje, kanal, strategijo ali drugo digitalno rešitev, ki je bila izdelana, zasnovana, prenovljena ali je dosegla merljiv napredek v Sloveniji v času od 1.januarja 2023 do 29. marca 2024.

Prijavljena dela so lahko:

  • aplikacija za mobilni telefon ali tablični računalnik,
  • digitalna oglaševalska kampanja,
  • digitalna strategija,
  • digitalni dogodek,
  • digitalni medij,
  • digitalni oglas,
  • digitalno letno poročilo,
  • e-novice & e-pošta,
  • intranet,
  • oglaševanje na družbenem omrežju,
  • profil ali stran na družbenem omrežju,
  • spletna analitika in optimizacija,
  • spletna igra,
  • spletna skupnost,
  • spletni video,
  • spletni video kanal,
  • spletno mesto,
  • spletno mesto za mobilni telefon ali tablični računalnik,
  • strategija upravljanja skupnosti na družbenem omrežju,
  • VR,
  • druga digitalna rešitev.