KATEGORIJE IN DELA
Letos že deveto leto vabimo vse slovenske agencije in podjetja, da prijavite svoje digitalne rešitve, ki na inovativen in kreativen način izkoriščajo prednosti digitalnega okolja.
KATEGORIJE IN DELA
Letos že deveto leto vabimo vse slovenske agencije in podjetja, da prijavite svoje digitalne rešitve, ki na inovativen in kreativen način izkoriščajo prednosti digitalnega okolja.
Nudimo vam edinstveno priložnost, da prijavite katerokoli digitalno delo, od oglasov, mobilnih aplikacij, profilov in strani na družbenih omrežjih, do digitalnih oglaševalskih kampanj in strategij. Svoje delo lahko prijavite v eno ali več izmed 19 kategorij zlatih nagrad DIGGIT, žirija pa bo izmed vseh prijavljenih del izbrala tudi 6 navdušujočih del, ki bodo prejela velike nagrade DIGGIT.
Ne zamudite priložnosti ter prijavite jagodni izbor svojih najbolj kreativnih in inovativnih digitalnih del na tekmovanje za nagrade DIGGIT do 29. marca 2024 preko spletne prijavnice.
Avtomobilizem in tehnika
Kriteriji: Digitalni projekti blagovnih znamk avtomobilov, bele tehnike in izdelkov za dom
B2B (spletne strani, aplikacije, mailing, digitalne prostorske rešitve na sejmih ali dogodkih, …)
Kriteriji: Digitalni projekti, ki zadevajo produkte in storitve na medorganizacijskem področju
DOOH
Kriteriji: Digitalni projekti, ki vključujejo digitalno zunanje oglaševanje
Finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo
Kriteriji: Digitalni projekti s področja bančnih, zavarovalniških, upravljavskih in investicijskih storitev
Fizična trgovina
Kriteriji: Digitalni projekti trgovskih podjetij, katerih prodaja temelji na fizičnih trgovinah.
FMCG
Kriteriji: Digitalni projekti (spletne trgovine, programi zvestobe, kampanje, profili in strani na družbenih omrežjih,…) s področja izdelkov in storitev široke potrošnje, npr. farmacija, hrana, pijača, kozmetika, …)
IT in telekomunikacije
Kriteriji: Storitve in produkti s področja IT (splet, telefonija, itd)
Javni sektor
Kriteriji: Digitalni projekti javnih ustanov
Mediji in zabava
Kriteriji: Časopisi, revije, radijske postaje, televizija, vključno s povezanimi aplikacijami in spletnimi mesti
Oblikovanje in uporabniška izkušnja (UX)
Kriteriji: Spletna in mobilna mesta, mobilne aplikacije, digitalne publikacije, digitalni uporabniški vmesniki, e-novičniki ipd., katerih oblikovanje vodi do izjemne uporabniške izkušnje v izbranem digitalnem okolju. Prakse izjemne uporabniške izkušnje v vseh digitalnih okoljih, ki so izboljšale učinkovitost digitalnega projekta.
Posebni digitalni projekti
Kriteriji: Projekti, ki predstavljajo premik od drugih digitalnih projektov, lahko so posebni v izvedbi oziroma obravnavanju tematike ali pa so preprosto kategorija zase.
Raba podatkov
Kriteriji: Digitalni projekti, ki so s pomočjo podatkov ustvarili dodano oziroma konkurenčno vrednost
Ravnovesje znamčenja in učinkovitosti
Kriteriji: Dobre komunikacijske prakse, ki združujejo pravo razmerje znamčenja in učinkovitostnega marketinga in zato dosegajo odlične rezultate.
Samopromocija agencij
Kriteriji: Digitalni projekti v okviru promocije storitev agencij. Agencije, vaša priložnost, da pokažete, kako podkovana je kovačeva kobila:)
Šport in prosti čas
Kriteriji: Digitalni projekti, povezani s športno opremo in športnimi dogodki, video igre, kamere, glasba, loterije, festivali, koncerti, igrače, kolesa, zmenkarije, razstave, muzeji …
Trajnostni razvoj
Kriteriji: Komunikacijske rešitve, ki so zamišljene in izdelane v skladu z idejo o trajnostnem razvoju.
Turizem
Kriteriji: Digitalni projekti turističnih produktov
Umetna inteligenca
Kriteriji: Napredna raba umetnostne inteligence pri snovanju in realizaiciji komunikacijskih projektov.
Neprofitne organizacije
Kriteriji: Digitalni projekti neprofitnih organizacij
(Prijava v kategorijo neprofitne organizacije je brezplačna)
Digitalna inovacija
Kriteriji: inovativna in učinkovita raba kanala in/ali komunikacijskih rešitev, ki se jih delo poslužuje.
Digitalna strategija
Kriteriji: uspešen strateški pristop k izzivom, ki jih je nagovarjala kampanja ter rezultati, ki podpirajo učinkovitost te strategije.
Digitalni oglas
Kriteriji: kombinacija uporabe kanalov, pravega trenutka, odlične izvedbe in učinek, ki ga je oglas dosegel med tistimi, ki jih je naslavljal.
Digitalna kampanja
Kriteriji: kampanja, ki najbolje združuje in demonstrira strateški pristop, inovativnost, odlično izvedbo ter uporabniško izkušnjo, je kreativni presežek med ostalimi deli, ter to dokazuje z odličnimi rezultati.
Strani in profili na družbenih medijih
Kriteriji: kampanja, komunikacijska strategija ali profil/stran na družbenih omrežjih, ki najbolje združuje in demonstrira učinkovit strateški pristop, kreativnost in inovativnost pri izvedbi in/ali komunikaciji ter uporabniški izkušnji in to dokazuje z odličnimi rezultati.
Digitalna učinkovitost
Kriteriji: pridobivanje novih potencialnih novih stikov (lead generation), povečevanje ROI in prodaje, doseg (t.i. reach), vključenost (t.i. engagement) in drugi KPI-ji, ki so pomembno vplivali na uspešnost projekta oziroma poslovne rezultate podjetja.
V eno ali več kategorij zlatih nagrad DIGGIT lahko prijavite katerokoli digitalno orodje, kanal, strategijo ali drugo digitalno rešitev, ki je bila izdelana, zasnovana, prenovljena ali je dosegla merljiv napredek v Sloveniji v času od 1.januarja 2023 do 29. marca 2024.
Prijavljena dela so lahko: