Kako bo izgledala nova normalnost? Kako bomo živeli, delali in uspevali? Kdo so potrošniki prihodnosti in kaj si bodo želeli v naslednjem desetletju?
Odgovore na pomembna vprašanja, s katerimi se soočajo podjetja, bo iskal eden od največjih svetovnih poznavalcev in napovedovalcev potrošniških trendov Henry Coutinho-Mason. Futurist, avtor uspešnic, fantastičen mednarodni govorec, ki je napolnil že številne dvorane in požel bučne aplavze ter nekdanji izvršni direktor analitičnega portala TrendWatching.
Henry kot strokovnjak za trende in inovacije ve, kako krmariti skozi hitre spremembe in bo za zajtrk postregel s trendi prihodnosti, ki jih mora poznati vsak marketingar – med katerimi je umetna inteligenca brez dvoma najbolj »trendi«.
Napovedovanje prihodnosti je enostavno. Predvidevanje nove normalnosti je veliko težje.
»Marketinška industrija je ena od najpomembnejših panog v dobi UI – ker ste prav vi pripovedovalci zgodb tega sveta. Imate veščine in kreativnost, s katerimi navdihujete ljudi in spodbujate konkretna dejanja. To je supermoč človeštva. Zato komaj čakam, da bom na DIGGIT-u delil svoja spoznanja in sprožil pomembno razpravo.«