vodja vsebin, Petrol
Urša Primožič na Petrolu skrbi za komunikacijo s končnimi uporabniki, pa naj gre za sporočila, s katerimi se ti srečujejo na svojih fizičnih ali na sodobnih, digitalnih poteh. Glas blagovne znamke preslikava v strategijo vsebin in objav ter v nastop na družbenih omrežjih in tako dodaja piko na i vsemu, kar želi svojim strankam povedati Petrol.
Urša je v besede zaljubljena že od študija anglistike na Filozofski fakulteti. Izkušnje je med drugim nabirala v visokotehnološkem podjetju Visionect, sodelovala pa je tudi v nagrajenih projektih, kot je Petrolova kampanja sponzorstva evropskega prvenstva v odbojki leta 2019.
Kako slišati uporabnika. Tudi ko toči gorivo.
Kaj se zgodi, ko uporabniki nenadoma odkrijejo, da je možno gorivo natočiti tudi s telefonom? Ko odkrijejo, da obstaja tudi spletna Petrolova prodajalna? In ko se o tem z njimi pogovarjaš na družbenih omrežjih in se število interakcij noro poveča? Epidemija je Petrol mnogim pokazala v novi luči, kot digitalno podjetje, ki zna prisluhniti svojim uporabnikom. To je prineslo številne nove priložnosti, hitre odločitve, pa tudi kup novih izzivov. Vas zanima, kakšnih?