Uroš Kramberger, vodja marketinga v STUDIO183, se bo na DIGGIT-u dotaknil tem modne industrije, trajnosti in tehnologij ter njihove medsebojne povezanosti.
V času, ko smo obsevani s pojmom trajnostnost, se podjetja trudijo le-to doseči na različne načine – nekatera pričnejo z njo v samem štartu, spet druga se te poslužujejo le pri oglaševanju in končnih korakih p(r)odajanja izdelkov in storitev potrošniku. K temu bo dodal tudi pomembnost in moč naprednih tehnologij, ki brišejo mejo med proizvajalci in uporabniki ter podal svoje razmišljanje o njihovi »modni« prihodnosti.
Platforma STUDIO183, ki se osredotoča predvsem na trajnostno modo, zajema več kot 50 neodvisnih modnih oblikovalcev iz celotnega sveta. Januarja 2023 je STUDIO183 v sklopu berlinskega tedna mode predstavil beta verzijo aplikacije »500KG CO2«, ki uporabniku omogoča skeniranje svojih starih in odpadnih oblačil in zanj ustvari 3D predogled upcycled izdelka, ki ga lahko uporabnik s pomočjo AR tehnologije tudi pomeri ter se odloči, da ga lokalni berlinski modni oblikovalci zanj tudi izdelajo. Ob predstavitvi »500KG CO2« je STUDIO183 predstavil tudi prvo virtualno modno revijo, ki si jo je bilo mogoče ogledati s pomočjo VR tehnologije ter tako izredno znižal količino odpadkov napram fizično izdelanim modnim kolekcijam.