Petra Krulc je ena najbolj nagrajenih in priznanih kreativnih voditeljic v Sloveniji ter ena redkih domačih kreativnih direktorjev, nagrajenih z nagradama Cannes Lions in Effie Awards Europe. Na 10. DIGGIT-u bo gostila okroglo mizo z naslovom »Oglaševanje je mrtvo – naj živi oglaševanje«, iskreno razpravo o stanju in napovedih za oglaševanje z Amirjem Guyem, ustanoviteljem togetherr.com, Jarijem Ullakom, ustanovnim partnerjem agencije FARM Stockholm (by The Network), in Davorjem Bruketo, soustanoviteljem in glavnim kreativnim direktorjem pri Bruketa&Žinić&Grey.
Oglaševalska industrija se sooča z množico pretresov in izzivov hkrati, ki bi jo lahko za vedno spremenili. Medtem ko nekateri najbolj ostri umi v industriji verjamejo, da je v zatonu, in napovedujejo, da bo počasi, a zanesljivo izumrla in jo bo zanesljivo in v celoti nadomestila umetna inteligenca, drugi menijo, da je ravno zdaj priložnost, da se panoga preobrazi, poišče nove poslovne rešitve izven starega sistema in omogoči njeno supermoč – neizmeren ustvarjalni potencial njenega človeškega talenta.