Milena Jakovljević, glavna kreativna direktorica, DROM agency
Okrogla miza: Digitalni marketing brez iluzij: Kaj res deluje v 2026?
Digitalni marketing je hitrejši, pametnejši in bolj nepredvidljiv kot kdajkoli prej. Kaj v resnici prinaša rezultate in kaj je le »hype«? Slovenski strokovnjaki digitalnih agencij bodo na »mizi za štiri« razkrili svoje poglede o tem, kako UI spreminja igro, ali je TikTok res zlata jama za blagovne znamke in ali slovenski vplivneži lahko prinesejo merljiv ROI. Pogovarjali se bodo o tem, kako UI vpliva na avtomatizacijo in personalizacijo v marketingu ter kje so meje uporabe orodij, kot sta ChatGPT in Midjourney. Analizirali bodo, kako znamke izkoriščajo TikTok in kaj se lahko slovenski trg nauči iz uspešnih primerov. Razprava bo segla tudi na področje vplivnežev in uporabniško ustvarjene vsebine, pri čemer bodo gostje osvetlili, kako izbrati prave ustvarjalce vsebin in kako meriti njihov dejanski vpliv na poslovne rezultate. Okrogla miza bo brez olepševanja razkrila, kaj v digitalnem marketingu resnično deluje in kaj je le prazna obljuba.