Mark Terry-Lush je ustanovitelj in izvršni direktor agencije Make Honey, večkrat nagrajene agencije, specializirane za odnose z javnostmi, vsebinski marketing in družbene medije. Njegova kariera se je začela kot fotoreporter, kar mu je omogočilo številne pustolovščine po svetu, danes pa ima preko 20 let izkušenj in je znan po svojem inovativnem pristopu in globalnih izkušnjah v marketingu in komunikacijah.
AI-volucija blagovnih znamk in vsebinskega marketinga
Blagovne znamke, ki svojo identiteto gradijo na avtentičnem poslanstvu, se zaradi vzpona novih tehnologij soočajo z novimi priložnostmi in izzivi. Čeprav nekateri napovedujejo »post-purpose« obdobje, uspehi podjetij, kot sta Tony’s Chocolonely in Who Gives A Crap, dokazujejo, da potrošniki še vedno cenijo iskreno zavezanost družbenim in okoljskim vrednotam. Hkrati pa UI prinaša temeljite spremembe v vsebinskem marketingu in odnosih z javnostmi.
Meta, Google in druge platofrme razkrivajo, da zanimive pripovedne oblike, sodelovanje z vplivneži in personalizirana vsebina ključno vplivajo na uspeh oglaševalskih kampanj.
Kako združiti kakovost izdelkov, cenovno konkurenčnost in pristno družbeno odgovornost v času, ko se digitalni ekosistem drastično spreminja iz dneva v dan? Kako ostati relevanten in izkoristiti potencial naprednih tehnologij brez izgube človeške pristnosti? Pridružite se predavanju in odkrijte najboljše digitalne strategije za leto 2026.