Diggit 10 Konferenca o prihodnosti

Manca Šalehar

vodja marketinga, Wolt

Manca Šalehar je vodja marketinga v Wolt Slovenija, ki je s svojimi udarnimi marketinškimi akcijami poskrbela, da je blagovna znamka v manj kot letu dni prevzela vodilno pozicijo na področju dostave na slovenskem trgu.

Manca je posebej specializirana za gverilski marketing in snovanje nekonvencionalnih kampanj, ki z minimalnimi finančnimi sredstvi dosežejo maksimalne rezultate z vidika dosega, učinka in zapomnljivosti. Poleg sposobnosti ustvarjanja unikatnih zgodb pa jo odlikuje tudi izostren čut za trende. To dokazuje dejstvo, da je Wolt v lanskem letu postal prva blagovna znamka v Sloveniji, ki je svojo prepoznavnost uspešno zgradila na TikToku. Tam so namreč njihove vsebine do danes zabeležile že več kot 3,5 milijona ogledov.

Manca je razvoju blagovnih znamk predana že vse od svojih najstniških let, ko je lokalni glasbeni dogodek ŠVIC preobrazila v enega od največjih slovenskih festivalov z 10.000 obiskovalci. Agencijske izkušnje je pridobivala v Propiaru in F2, kjer je sodelovala z naročniki, kot so Volkswagen, Spar Slovenija, adidas, Petrol in Dana. V vlogi samostojne svetovalke pa se je osredotočila na pomoč in svetovanje zagonskim podjetjem, med katerima sta tudi Rok’s peanut butter in La Popsi. Pred prihodom na Wolt je bila del ekipe Viberate, slovenskega kriptopodjetja, ki si prizadeva spremeniti glasbeno industrijo.


Če kdo, Wolt ve, kaj jemo (PH-prihodnost hrane)

Prehrambena industrija se še nikoli ni tako hitro spreminjala in to kažejo tudi podatki najbolj priljubljenih jedi in restavracij. Novodobne restavracije ne iščejo več samo premium lokacije s teraso, ampak se odpirajo tudi za dostavo hrane – na ta način so nekateri gostinci že prepoznali priložnost za širitev poslovanja in odprli nove lokacije. Kako so se v zadnjih dveh letih spremenile prehranjevalne navade Slovencev? Katere jedi najraje naročamo? Kako priljubljene so veganske jedi? Katere trende lahko pričakujemo v prihodnosti? Poglobili se bomo v vse te številke in napovedali premike na področju hrane, ki smo jim že ali pa jim še bomo priča.