V 15 letih delovanja v svetu digitalnega marketinga ga je spoznavala v različnih vlogah na strani agencije in oglaševalcev, od leta 2017 pa pomaga B2B podjetjem zapisati in doseči marketinške, prodajne in kadrovkse cilje komunikacije na LinkedInu. V zadnjih 10 letih je izvedla več kot 610 predavanj in delavnic ter napisala prek sto člankov o digitalnem marketingu in družbenih omrežjih, med drugimi objavljeni v medijih: Marketing magazin, Finance in revija Direktor.
V letu 2024 je bila uvrščena med TOP 50 Business Growth govorci v Sloveniji.
Okrogla miza: Kako pritegniti talente s pomočjo družbenih omrežij
Dandanes je vse težje pritegniti, predvsem pa obdržati nadarjene ljudi, saj nimajo zadržkov menjati službe, če se jim ponudi nova, privlačnejša priložnost. Zato številna podjetja uvajajo različne bonitete, s katerimi bi jih pritegnili in obdržali, pri čemer gre skorajda na zadnjem mestu za finančni vidik, pomembnejši so jim nefinančni, na primer fleksibilen delovnik, ugodnosti (obisk fitnesa, masaža, zdrava malica v podjetju …) … Zato je za podjetja vse bolj pomembno, da gradijo svojo znamko delodajalca, kar lahko uspešno storijo s komunikacijo na družbenih omrežjih. V pogovoru bo vsaka sogovornica s svojega vidika povedale, kako naj podjetja to storijo, kakšen ton komunikacije ubrati, kako sporočati vse, kar jim podjetje nudi, in izpostavile primere dobre prakse.