Laura Smrekar je partnerka v svetovalni kadrovski družbi Competo, direktorica Zavoda Vitae+ za življenje po športni karieri, predavateljica in ambasadorka finančnega opismenjevanja mladih ter mentorica mladim v programu AmCham Young Professionals. V Competu skrbi za področje komuniciranja in vodi projekte iskanja na področju marketinga, odnosov z javnostmi ter na kadrovskem področju. Ima dolgoletne izkušnje na področju trga dela, predvsem na področju iskanja in izbora kadrov. Svoje delo vidi tudi kot svoje poslanstvo. S komunikacijo na družbenih omrežjih ves čas odpira pomembne tematike s področja trga dela, zaposlovanja, ozavešča in spodbuja dobre prakse, razbija tabuje in si prizadeva, da bi vse več podjetij z dejanji postavili ljudi v osrčje svojega delovanja.
Okrogla miza: Kako pritegniti talente s pomočjo družbenih omrežij
Dandanes je vse težje pritegniti, predvsem pa obdržati nadarjene ljudi, saj nimajo zadržkov menjati službe, če se jim ponudi nova, privlačnejša priložnost. Zato številna podjetja uvajajo različne bonitete, s katerimi bi jih pritegnili in obdržali, pri čemer gre skorajda na zadnjem mestu za finančni vidik, pomembnejši so jim nefinančni, na primer fleksibilen delovnik, ugodnosti (obisk fitnesa, masaža, zdrava malica v podjetju …) … Zato je za podjetja vse bolj pomembno, da gradijo svojo znamko delodajalca, kar lahko uspešno storijo s komunikacijo na družbenih omrežjih. V pogovoru bo vsaka sogovornica s svojega vidika povedale, kako naj podjetja to storijo, kakšen ton komunikacije ubrati, kako sporočati vse, kar jim podjetje nudi, in izpostavile primere dobre prakse.