Dr. Kai Noeske, govorec in avtor je ključni obraz znanstvene komunikacije pri Evropski vesoljski agenciji, ki povezuje vesoljske misije z navdihujočimi zgodbami, ki osvajajo srca in gradijo prepoznavnost ESA. Sodeloval je pri kampanjah, kot je #SpaceCare, in predstavljal misije, kot sta James Webb in JUICE. Njegov cilj? Navdušiti javnost, podjetja in raziskovalce nad neomejenimi možnostmi vesolja.
Evropa v vesoljski tekmi: Inovacije, marketing in pot na druge planete
Evropska vesoljska agencija (ESA) ni le opazovalec, temveč ključni igralec v globalni vesoljski tekmi. Evropa ima vse možnosti, da pomembno prispeva k človeški poti na druge planete, hkrati pa ponuja edinstvene priložnosti za navdihujoče marketinške kampanje. Vesolje in marketing imata skupno točko – velike sanje in inovacije. ESA s svojimi tehnologijami in zgodbami dokazuje, kako lahko vesolje postane močno orodje za utrjevanje podobe blagovnih znamk.
Na predavanju bo Kai Noeske razkril fascinantna dejstva o ESA, ki jih večina ne pozna, ter predstavil, kako si agencija zamišlja prihodnost evropske vesoljske industrije. Spoznali boste, kako ESA uporablja umetno inteligenco za optimizacijo vesoljskih misij in kakšna je vloga evropskih UI podjetij v teh prizadevanjih. Prav tako boste izvedeli, kakšne priložnosti ESA ponuja raziskovalcem in podjetnikom, ki želijo uporabiti vesoljske tematike za utrjevanje lastnih blagovnih znamk. Skozi navdihujoče primere dobrih praks boste dobili vpogled, kako lahko vaša blagovna znamka s pomočjo vesoljskih tem predstavlja prihodnost, napredek in tehnologijo — z dolgoročno vizijo, ki odpira vrata novih možnosti. Ali veste, kaj imajo skupnega ESA, digitalni marketing in komunikacija? Boste zagrabili idejo vesolja kot vašo ultimativno priložnost za ustvarjanje nepozabnih zgodb?