Diggit 10 Konferenca o prihodnosti

Jure Tovrljan

Jure Tovrljan, kreativni direktor na Pristopu, je pred svojo oglaševalsko potjo kot freelancer snoval vizualne identitete velikih in manjših znamk z vsega sveta. Že od malih nog pa ga je veselilo vse povezano s komunikacijo in oglaševanjem. Trenutno na Pristopu z ekipo soustvarja komunikacijske rešitve za naročnike na nacionalni in regionalni ravni. Kot prejemnik številnih domačih in tujih nagrad verjame v preplet trdega dela in zabave.

Ko ni z družino ali v pisarni, rad ustvarja glasbo, vodi manjši “side hustle” ali ustvarja izdelke iz lesa. Suženj FOMO.


Nauči se biti neumen

Odrasli naj bi bili za 92 % manj kreativni, kot smo bili v zgodnjih otroških letih.
Jure se bo spraševal, če lahko ta trend kreativnega nazadovanja med odraščanjem obrnemo
in se naučimo biti »neumni«. Ali lahko v današnjem svetu razmišlja kot norec nekdo, ki ve
skoraj vse – UI. In kakšna je vloga umetne inteligence v prihodnosti kreativnosti.