Pri svojem delu vselej izhaja iz aktualnih digitalnih trendov in stremi k inovativnim marketinškim prijemom, ki uporabnike pritegnejo in jih aktivno vključujejo v odnos z znamkami. V ta segment trenutno sodijo predvsem (znamčene) spletne igre, AR-filtri, klepetalni roboti (chatboti) in druge spletne aplikacije. Ti omogočajo večjo vključenost uporabnikov in nadpovprečno dolgo izpostavljenost znamki, obenem pa poskrbijo za zabavo in izziv ter podaljšujejo aktiven stik z znamko, ki je vselej subtilno in igrivo umeščena v izbrano digitalno okolje.
Foto: Doris Kordic
Kako zabavati (zadržati pozornost) uporabnike na daljavo (PZ-prihodnost zabave)
Jure Doler bo na Diggitu 2022 spregovoril o trendih in prihodnosti zabavne industrije v digitalnem okolju ter njenem vplivu na komuniciranje, še posebej z vidika uspešnega zadrževanja pozornosti ter visoke vključenosti uporabnikov, kar za znamke še vedno predstavlja enega od večjih izzivov.