Julija Somrak, kreativna direktorica vsebinskega marketinga v agenciji Renderspace, že več kot 10 let v slovenskem agencijskem prostoru soustvarja vsebinske strategije in oblikuje digitalne nastope za večje blagovne znamke doma in v tujini. Njen analitični pristop k izzivom in kreativni duh prispevata k strateškemu razvoju ključnih naročnikov in prepoznavni, unikatni vsebini.
V paru z Gregorjem Pogačnikom, junior art direktorjem, bosta predstavila prihodnost agencij. Ni prvič in ne zadnjič, da s(m)o delujoči v digitalnem marketingu in ustvarjanju vsebin soočeni z napovedmi, da bodo naša vsakodnevna opravila prej ko slej nadomestila orodja. Bi se v času razširjene uporabe UI orodij zaradi tovrstnih pretenj lahko že skorajda začeli spogledovati z decitarnimi področji? Šalo na stran! Ker na Pristopu bika za roge raje nežno primejo, kot pa bežijo pred njim, so se odločili in zaposlili – AI. Kako so se ujeli drug z drugim v času poskusne dobe? Ali jo bodo podaljšali in v katerem oddelku bo sedela nova moč? Ugotovitve bodo prvič predstavili na Diggitu!