Jari Ullakko, ustanovni partner pri FARM Stockholm (by The Network) je podjetnik z več kot 30-letnimi izkušnjami na področju oblikovanja globalnih blagovnih znamk. Njegovo delo je bilo dosledno prepoznano in nagrajeno po vsem svetu z nagradami Cannes Lions, D&AD, Red Dot Award in drugimi.
Jari bo sodeloval v okrogli mizi z naslovom »Oglaševanje je mrtvo – naj živi oglaševanje«.
Iskreno razpravo o stanju in napovedih za oglaševanje bo gostila Petra Krulc (neodvisna kreativna voditeljica, strateginja in svetovalka). Sodelovala bosta tudi Amir Guy, ustanovitelj togetherr.com in Davor Bruketa, soustanovitelj in glavni kreativni direktor pri Bruketa&Žinić&Grey.
Oglaševalska industrija se sooča z množico pretresov in izzivov hkrati, ki bi jo lahko za vedno spremenili. Medtem ko nekateri najbolj ostri umi v industriji verjamejo, da je v zatonu, in napovedujejo, da bo počasi, a zanesljivo izumrla in jo bo zanesljivo in v celoti nadomestila umetna inteligenca, drugi menijo, da je ravno zdaj priložnost, da se panoga preobrazi, poišče nove poslovne rešitve izven starega sistema in omogoči njeno supermoč – neizmeren ustvarjalni potencial njenega človeškega talenta.