direktor poslovnega razvoja za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko, VIDAA
Denis Oštir je večino svoje poklicne kariere preživel v medijih, kot novinar in urednik v medijski hiši Pro Plus, zadnja leta pa je novinarski desk, studio in teren zamenjal za poslovno okolje. V okviru multinacionalke Hisense vodi poslovni razvoj televizijske platforme VIDAA, kjer z globalnimi in lokalnimi partnerji ustvarja napreden ekosistem za dostop do vsebin in storitev v bodočem pametnem domu.
Kolesar, odbojkar in foter uživa v dobri hrani doma in v gostilnah. Ne razume ljudi, ki ne marajo vampov. Sovraži letališke salone in ljubi sejme. Največjo moro mu predstavljajo rigidni poslovni procesi.
D2C ali prihodnost pametnih domov (PN – prihodnost naprav)
Čeprav je pametni dom že skoraj desetletje osrednja marketinška parola proizvajalcev bele tehnike in elektronike in je praviloma omejen na oddaljen nadzor naprav v pametnem domu, gre v jedru boja za prevlado v domovih prihodnosti za podatke. Z dostopom v dnevno sobo, kuhinjo in shrambo se mešajo karte v trgovini in distribuciji. D2C postaja realnost za prav vsako blagovno znamko, pametne naprave pa zgolj orodje in portal za dostop do končnega kupca.