Davor Bruketa, soustanovitelj in glavni kreativni direktor pri Bruketa&Žinić&Grey, bo sodeloval v okrogli mizi z naslovom »Oglaševanje je mrtvo – naj živi oglaševanje«.
Iskreno razpravo o stanju in napovedih za oglaševanje bo gostila Petra Krulc (neodvisna kreativna voditeljica, strateginja in svetovalka). Sodelovala bosta tudi Jari Ullako, ustanovni partner agencije FARM Stockholm (by The Network) in Amir Guy, ustanovitelj togetherr.com.
Oglaševalska industrija se sooča z množico pretresov in izzivov hkrati, ki bi jo lahko za vedno spremenili. Medtem ko nekateri najbolj ostri umi v industriji verjamejo, da je v zatonu, in napovedujejo, da bo počasi, a zanesljivo izumrla in jo bo zanesljivo in v celoti nadomestila umetna inteligenca, drugi menijo, da je ravno zdaj priložnost, da se panoga preobrazi, poišče nove poslovne rešitve izven starega sistema in omogoči njeno supermoč – neizmeren ustvarjalni potencial njenega človeškega talenta.
Agencija Bruketa&Žinić&Grey je prejela več kot 650 nagrad za znamčenje, oblikovanje, strategijo, digitalne storitve, oglaševanje, aktivacijo blagovnih znamk, dogodke in odnose z javnostmi. Bruketa je član žirije številnih prestižnih tekmovanj, kot so Cresta, D&AD London, Art Directors Club New York, New York Festivals, Red Dot, Graphis in mnogih drugih.