Diggit 12 Konferenca o prihodnosti

Daniel Fazlić

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijski družbi Bloomberg Adria in pionir na področju združevanja »digitalne pameti« s poznavanjem medijske analitike, trdi: »Iz izkušenj vam povem – če čakaš predolgo, bo steza prekratka, pristanek pa zelo trd.«


Ne dovolite, da vas UI pokoplje

Tradicionalni mediji so v zadnjih desetletjih preživeli marsikaj – od digitalne revolucije do vzpona družbenih omrežij. A umetna inteligenca je drugačna zver in ni zgolj še ena tehnološka sprememba. Ne spreminja le načina, kako informacije krožijo, ampak tudi proces nastajanja novic. Za mnoge utegne biti to zadnji žebelj v krsto. Novinarji in tekstopisci ne bodo zgolj le avtorji, ki ustvarijo nekaj člankov tedensko – postajajo kuratorji, tehnološki analitiki in strateški operaterji. Uredništva prihodnosti bodo vitkejša, hitrejša, pametnejša – in (čeprav se marsikdo tega boji) z manj ljudmi.
Algoritmi že odločajo, kaj beremo; UI že piše vsebine; prišel je čas, da se odločimo: »Bomo inovirali, kopirali ali zgolj regulirali?«

Žal Slovenci pogosto čakamo. Upamo, da bo trava nekega dne bolj zelena, čeprav vemo, da ne bo. Medtem ko druge države vlagajo v podatkovne centre in izkoriščajo UI za optimizacijo procesov, mi še vedno debatiramo, ali so »prompti« prevara in kako olajšati prehod papirja na digital. Potem pa se čudimo, zakaj smo vedno zadnji. Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijski družbi Bloomberg Adria in pionir na področju združevanja »digitalne pameti« s poznavanjem medijske analitike, trdi: »Iz izkušenj vam povem – če čakaš predolgo, bo steza prekratka, pristanek pa zelo trd.«