Borut Sočan, prokurist in direktor za razvoj in strategijo v zagonskem podjetju Reeba XR, se v zadnjih letih intenzivno posveča tehnologijam navidezne resničnosti in njihovi uporabi v praksi. Ima dolgoletne izkušnje iz oglaševanja in marketinga, predvsem na področju B2B marketinga in brandinga države.
V svojem predavanju bo govoril o metavesolju, utopiji, distopiji in realnosti – o “metaversu” tukaj in zdaj s primeri iz prakse: virtualni dogodki, virtualni showroomi, virtualno izobraževanje, o metaversu v povezavi z web 3 tehnologijami in umetno inteligenco ter o priložnostih in izzivih, ki jih ponuja.
Koncept metaversa oziroma metavesolja je za mnoge danes še vedno dokaj abstrakten pojem, kljub temu številni danes dojemajo metavesolje kot evolucijo in naslednjo iteracijo interneta. Večinsko strokovno mnenje je, da pravi metaverse s popolno potopitveno izkušnjo šele nastaja in da smo danes priče množici proto metaversov, mikroversov ali betaversov. Tehnologije mešane resničnosti (XR, VR, AR), ki so osnova metaversa, že danes omogočajo številne zanimive rabe.