Dženeta Schitton je lastnica marketinške agencije GlowhuntersMEDIA z Dunaja, ki v svojem poslovnem konceptu strateško združuje osebno strokovno znamčenje vodstva z marketinškim spletom in strategijo znamčenja podjetja kot delodajalca. S skoraj 20-letnimi poslovnimi izkušnjami v različnih panogah sodeluje z lastniki podjetij in upravami pri strateškem komuniciranju z osebne strokovne perspektive v zanje relevantnih poslovnih krogih in preko ustreznih kanalov (ki včasih niti ne vključujejo LinkedIna, o katerem sicer največkrat piše za MM).
Okrogla miza: Kako pritegniti talente s pomočjo družbenih omrežij
Dandanes je vse težje pritegniti, predvsem pa obdržati nadarjene ljudi, saj nimajo zadržkov menjati službe, če se jim ponudi nova, privlačnejša priložnost. Zato številna podjetja uvajajo različne bonitete, s katerimi bi jih pritegnili in obdržali, pri čemer gre skorajda na zadnjem mestu za finančni vidik, pomembnejši so jim nefinančni, na primer fleksibilen delovnik, ugodnosti (obisk fitnesa, masaža, zdrava malica v podjetju …) … Zato je za podjetja vse bolj pomembno, da gradijo svojo znamko delodajalca, kar lahko uspešno storijo s komunikacijo na družbenih omrežjih. V pogovoru bo vsaka sogovornica s svojega vidika povedale, kako naj podjetja to storijo, kakšen ton komunikacije ubrati, kako sporočati vse, kar jim podjetje nudi, in izpostavile primere dobre prakse.